طراحی سایت بازرگانی
نوشته شده توسط : Kashani

 

طراحی سایت بازرگانی

در صورتی که صاحب یک کسب و کار در حوزه‌ی بازرگانی هستید، تهیه یک طراحی سایت بازرگانی برای پیشرفت در زمینه معرفی کردن کالا، خدمات و یا حتی فروش محصولات قابل عرضه، امری اجتناب ناپذیر بوده و طراحی سایت شرکت بازرگانی در واقع اولین برخورد شما با مشتریان این حوزه است. تفاوت سایت‌های بازرگانی با سایر سایت‌ها، گسترده بودن و ارائه خدمات بین‌المللی در آن‌ها است که در ادامه بیشتر این ویژگی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

طراحی سایت بازرگانی

ویژگی‌های طراحی سایت بازرگانی موفق

یک سایت بازرگانی لازم است که خود را موظف به پیاده سازی ویژگی‌های زیر نماید:

طراحی سایت‌های بازرگانی با حداقل دو زبان

سایت بازرگانی سریع‌ترین و اصلی‌ترین شاهراه ارتباطی شرکت با مشتریان است و از آنجایی که در حوزه معاملات بازرگانی برخی افراد از نقاطی غیر از ایران هستند، لازم است از زبان دیگری نیز در طراحی سایت بازرگانی استفاده کنیم.

سئو سایت

رعایت اصول سئو در طراحی سایت‌های بازرگانی به بالا آمدن سایت شما در صفحات ابتدایی گوگل کمک می‌کند. در صورتی که سایت شما از افزونه‌های مناسب استفاده کرده و کدنویسی آن به خوبی انجام شده باشد تا حدود زیادی مشکل سئو برطرف می‌شود. نکته مهم‌تر از آن قرار دادن محتوای سئو شده در داخل سایت است به منظور پیروی از الگوهای گوگل است.

دسته‌بندی و ایجاد رده عرضه محصولات

تفاوتی نمی‌کند که بازرگانی شما چه خدماتی را به مردم اراده می‌دهد. در هر صورت مشتریان ترجیح می‌دهند هر چه زودتر موفق به خرید کالای مورد نظرشان شود. به همین منظور طراحی سایت‌های بازرگانی باید به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌چه میخواهد دست یابد که آن هم مدیون دسته‌بندی دقیق محصولات به مشتریان است.

طراحی رابط کاربری روان

حجم کدنویسی سایت باید به صورت بهینه انجام شود تا با توجه به حجم زیاد مطالب این گونه سایت‌ها، دچار مشکل نشویم و کاربر در محیط سایت احساس راحتی کند.

طراحی سایت بازرگانی

طراحی اپلیکیشن





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: